Koude Acquisitie? Ik open de deuren naar goede afspraken


Ieder moment is geschikt om van uw lead een klant te maken. Elke dag is de juiste voor het leggen van de basis voor een goede relatie. Dat is de essentie van het maken van ‘pre-sales’

Wat ik doe:


Actief en to-the-point benader ik uw doelgroep over de telefoon. Een goede uitvraag tussen vraag en aanbod zorgt dat uw verkoopgesprek kwalitatief is en de koude acquisitie voor een afspraak goed verloopt.
In mijn vak gebruik ik mijn eigen databank en methodiek. Tijdens het gesprek onderzoek ik wie de werkelijke decision makers zijn. Hen doe ik een zakelijk voorstel: helder en overtuigend.

Wat onderscheidt Jeroen Romein?


Koude acquisitie vraagt om geduld, professionaliteit, doortastendheid, volharding en overredingskracht. Het opbouwen van vertrouwen over de telefoon ontstaat immers niet zomaar.
Om u goed te representeren doe ik een precieze uitvraag naar uw organisatie. Zo maak ik een match tussen uw aanbod en de marktvraag. Vervolgens overtuig ik uw koude lead ervan dat uw dienst of product bij zijn of haar behoefte past.

Maak een afspraak:


Ik nodig u uit voor een intake. Hierin onderzoeken wij samen uw ambities voor (omzet)groei. Belangrijk is een goede focus op het type klant dat u bedient. Zo krijg ik een helder beeld van de opdracht en heeft uw investering het meeste effect. Hoeveel ruimte heeft u in uw agenda voor nieuwe leadafspraken?

Begeleiding:


Ik doe de koude acquisitie en maak uw afspraken. Maar wilt u ook support wanneer u eenmaal bij de lead aan tafel zit? Dan help ik u ook bij de rest van het verkoopproces. Professioneel, transparant en respectvol help ik u met het onderhandelen. Het resultaat is het sluiten van die deal. Hiermee trek ik leadgeneratie naar een hoger niveau en wordt pre-sales ook sales.